2013. január 25., péntek

Karácsonyi hidegtál



Karácsonykor nem szerettem volna a konyhában sütni-főzni, ezért is találtam ki, hogy készítek egy tálat, telis-tele hússal. És persze még karácsony előtt elkészítettem a süteményeket is. (ezeket a következő bejegyzésben írom le.)
A hidegtál lényege az volt, hogy én is tudjak belőle enni.
Tartalma:
  • sült csirkecomb
  • bazsalikomos csirkemell
  • húsgolyó
  • gombával töltött rántotthús
  • sült tarja (hiányzik a képről)
  • krumpli saláta
  • francia saláta
  • párolt zöldségek
  • párolt rizs
Sült csirkecomb:
A csirkecombokat befűszereztem a következőkkel: só, bors, pirospaprika, kakukkfű. Sütőben pirosra sütöttem.

Bazsalikomos csirkemell:
A csirkemellből szeleteket vágtam, egy kicsit klopfoltam. Sóval, borssal, bazsalikommal fűszereztem, teljes kiőrlésű tönkölylisztbe forgattam, és olajban kisütöttem.

Húsgolyó:
Két közepes méretű krumplit megfőztem, leszűrtem, és krumplinyomóval összetörtem. Hozzáadtam a darált húshoz. Ehhez még egy kis méretű tojást, félkészre főzött barna rizst, sót, borsot, pirospaprikát. Szükés szerint még teljes kiőrlésű lisztet.
Összegyúrtam, golyókat formáltam belőle és olajban kisütöttem.

Gombával töltött rántotthús:
A szeletelt gombát a levében megpároltam, sóval, borssal ízesítettem. A hús szeleteket kiklopfoltam, sóztam és gombát halmoztam rá. Fogpiszkálóval, vagy hústűvel összefogtam és a szokásos módon bepaníroztam (liszt, tojás, zsemlemorzsa). Olajban kisütöttem.

Francia saláta:
Fagyasztott francia saláta alapot sós vízben megfőztem. (Egy részét külön raktam, párolt rizzsel fogyasztottam.) Majonézzel és tejföllel bekevertem, kihűtöttem és fogyasztásig hűtőben tároltam.

Krumplisaláta:
A krumplit meghámoztam, kockákra vágtam és sós vízben megfőztem. Vigyázni kell, nem szabad túlfőzni, mert akkor a keverésnél összetörik. Lilahagymát felszeleteltem, a krumplihoz adtam. Majonéz és tejföl keverékével összevegyítettem. Ízlés szerint még sózható, bár szerintem nem szükséges. Kihűtöttem, tálalásig hűtőben tároltam.







3 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy!!!
    Nagyon jó ötlet a vegyes tál, mindenki kedvére válogathat, ki mit szeret. Finom lehetett, nekem a gombás kivételével mind jöhetett volna ;-)

    VálaszTörlés
  2. Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
    1) Nyerd vissza a volt barátodat
    2) Hozd össze a férjet és a feleséget
    3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
    4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
    5) Erőteljes varázsgyűrű
    6) szerencsebűbáj
    7) A rögeszmék megtörése
    8) Szülési és terhességi problémák. Vegye fel vele a kapcsolatot az EMAIL címen: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    VálaszTörlés
  3. Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatokat. A nézők számára nem ismerem a helyzetét, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphatnak a függőségük megállításához. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés