2012. június 14., csütörtök

Első bejegyzésem


Nagyon régóta olvasója vagyok több receptes blognak is. Eddig a pillanatig, még csak olvasó, de most már elég bátorságot merítettem, hogy én is megosszam a különböző ételeim, süteményeim receptjeit.

Hamarosan egy éve lesz már annak, hogy váltottam az étkezésemen. Diétába kezdtem, mert az emésztésemmel problémák adódtak. Eleinte ez a diéta elég szigorú volt, de ez "csak" 4 hétig tartott. Utána jöttek az ételek fokozatos visszavezetése. Már egy kicsit "lazábban" tartom be, de azért még most is odafigyelek, hogy mit eszek, és milyen összetevőkből áll egy-egy étel.

Ami tiltólistán van: cukor, élesztő, fehér liszt, édes gyümölcsök, fehér rizs, cukrozott üdítők, és minden olyan élelmiszer, amiben az előbb említett alapanyagok megtalálhatóak.

Amit fogyasztok: teljes kiőrlésű lisztek (tönköly, rozsliszt), Xilit (nyírfacukor), barna risz, durum tészta, köles, hajdina, bio ételízesítő, sovány túró, natúr joghurt, zöldségek, gyümölcsök (alma, málna, eper, ananász, citrusfélék, meggy), csirkehús, hal, heti 1-2 tojás... stb.

Szeretném megmutatni, hogy milyen egyszerű a mindennapi ételeket átváltani egészségesebb ételekké, hiszen a szervezetünk, testünk védelme nagyon fontos.

Kedves Olvasó! Üdvözöllek a Tímea konyhájában!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése