2012. június 22., péntek

Töltött burgonya


Elkészítés:

  • A krumplikat hosszában félbe vágtam, meghámoztam, és a belsejét kivájtam. Bőven sóztam, borsoztam. A jénaiba olívaolajat öntöttem, meg egy kis vizet. Belesorakoztattam a krumplikat, és lefedve sütöttem a sütőben, hogy megpuhuljon, kb. fél órát.
  • Addig a tölteléket elkészítettem. 
  • Kétfajta tölteléket készítettem :
  • 1. Vagdalthúsos: Az apróra vágott vöröshagymát megdinszteltem, majd rátettem a vagdalthúst, sót, borsot, és felöntöttem ketchuppal (nekem házi készítésű volt itthon: sűrített paradicsom és pizza fűszerkeverék összefőzve). Összekevertem, felforrósítottam, és készen is van.

  • 2. Tonhalas: Ugyanúgy készült, mint az előző, csak tonhalat használtam a vagdalt hús helyett.

  • Hogy a krumplit, ami kivájtam ne vesszen kárba, sós vízbe megfőztem, és a töltelékekhez adagoltam.
  • A már félig megpuhult krumplikat megtöltöttem a töltelékekkel. Sajtot szórtam a tetejére, és ha szükséges még olajat, és vizet önthetünk alá. Ha nem puhult meg még eléggé, akkor letakarva süssük tovább.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése