2012. november 19., hétfő

Csirkemell saslik/nyárs sütőben


Hozzávalók:
  • csirkemell
  • grill fűszekeverék
  • olaj
  • 1 db kaliforniai paprika
  • 1 db tv paprika
  • 1 db lilahagyma
  • 1 db vöröshagyma
  • sonka
  • szalonna

Elkészítés:
  1. A csirkemellet nagyobb kockákra daraboljuk.
  2. Egy tábla olajat öntünk, beleszórjuk a fűszerkeveréket és a húsokat megforgatjuk benne, pácoljuk. (1-2 órára, vagy akár egy éjszára is benne hagyhatjuk)
  3. A sonkát, szalonnát, paprikát, hagymát kockákra vágjuk.
  4. Váltakozva szúrjuk a nyárspálcára a hozzávalókat.
  5. Tepsiben, rácson sütjük eleinte lefedve, hogy a hús megpuhuljon, majd anélkül, hogy piruljon.
  6. Tört burgonyával tálaltam.

Sütés előtt
Megsütve

3 megjegyzés:

  1. Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
    1) Nyerd vissza a volt barátodat
    2) Hozd össze a férjet és a feleséget
    3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
    4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
    5) Erőteljes varázsgyűrű
    6) szerencsebűbáj
    7) A rögeszmék megtörése
    8) Szülési és terhességi problémák. Vegye fel vele a kapcsolatot az EMAIL címen: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    VálaszTörlés
  2. Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatait. A nézők számára nem ismerem a helyzeteteket, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphat a függőség megszüntetéséhez. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés