2012. szeptember 4., kedd

Krumplifőzelék sült virslivel


Nem írok mennyiséget, mert én egy személyre készítettem, így 2-3 közepes méretű krumplit használtam fel.

Hozzávalók:
  • krumpli
  • joghurt
  • tk. liszt
  • babérlevél (ízlés szerint)
  • víz

Elkészítés:

  1. A krumplit apróra, vagy vékony karikákra vágjuk.
  2. Sós vízben puhára főzzük. Ízesíthetjük babérlevéllel.
  3. Amikor a krumpli megfőtt, elkészítjük a habarást: 1 teáskanál tk. tönkölylisztet csomómentesen elkeverek egy natúr joghurttal. Egy kevés vizet adok a főzővízből és azzal is elkeverem. Majd ezt még 2szer megismételhetem, így nem lesz csomós. Ha mégis, akkor szűrőn keresztül adjuk a vízben állott krumplihoz.
  4. Pár percig még összefőzzük. Amikor hűl, még sűrűsödni fog.
  5. Én sült virslit készítettem a főzelékhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése